נעמה לזימי: "בן גביר הולך לרפורמה בלי רסן"

אייל ראובן No Comments on נעמה לזימי: "בן גביר הולך לרפורמה בלי רסן"

חה"כ נעמה לזימי במהדורת הבוקר: "אני לא חולקת על כך שצריך רפורמה במשטרה. אבל לא לשפוך את התינוק עם המים. איתמר בן גביר הולך לרפורמה בלי רסן"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ נעמה לזימי (העבודה), שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), והתייחסה להצעת החוק שהגישה 'ארוחה לכל ילד'. "הגשתי את זה עוד בכנסת הקודמת וגם העברתי את זה למשרד החינוך כדי שיעשו תיקונים ושזה יעבור. אבל פוזרה הכנסת וזה לא התקדם. זה נושא שקרוב לליבי".

ביחס לשאלה מדוע הממשלה לא פעלה בנושאי יוקר המחיה, השיבה: "אני אישית פעלתי לאורך כל השנה בנושא שכר המינימום. בוועדת השרים האחרונה לפני הפיזור עבר החוק שלי להבטחת הכנסה לסעד לימודים לתואר קדמי להורים יחידנים. אלה פעולות שעסקתי בהם בכל הכנסת האחרונה. נכון שלא הצלחתי לשנות הכל בשנה, גם לא הייתי בתפקיד ביצועי. הייתי גורם מרכזי במניעת עסקת חבילה שהייתה שוחקת את שכר המינימום. נבחר ציבור שלא מרגיש החמצה הוא כנראה לא ח"כ טוב".

לאחר מכן התייחסה לזימי להצעת החוק לרחבת סמכויות השר לביטחון פנים: "יש הבדל בן חוק פרסונלי שבא להפוך מפכ"ל לעציץ ולהפוך את המשטרה לפוליטית – לבין החוקים שאנו נסינו להעביר. וגם אי אפשר להשוות בין צה"ל למשטרה שהממשק שלה היא מול אזרחים. אני לא חולקת על כך שצריך רפורמה במשטרה. אבל לא לשפוך את התינוק עם המים. איתמר בן גביר הולך לרפורמה בלי רסן".



0 תגובות